میثم بائو:نیامده‌ام جای کسی را در استقلال بگیرم / تهمت‌زنندگان را به خدا واگذار می‌کنم

میثم بائو در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس پس از عقد قرارداد با استقلال به سؤالات زیر پاسخ داد.

خیلی بی‌سر و صدا به استقلال آمدی؟

نیازی به جنجال نبود، جنجال کردن برای آنهایی است که برای اولین بار به استقلال می‌آیند من که نیازی به این کار نداشتم.

به خاطر استقلال به این تیم برگشتید یا امیر قلعه‌نویی؟

بخاطر هر دو مورد بود، سال گذشته وقتی کی‌روش من را به تیم ملی دعوت کرد از باشگاه استقلال با من تماس گرفتند اما وقتی شرایط را دیدم قبول نکردم.

چرا؟

در تیم‌هایی مثل پرسپولیس و استقلال نمی‌توان سر خود را پایین انداخت و به این دو تیم رفت، بازیکنی که به استقلال و پرسپولیس می‌اید باید حمایت سرمربی را داشته باشد سال گذشته از تیم تراکتور‌سازی هم پیشنهاد داشتم اما چون به باشگاه شهرداری تبریز قول داده بودم که بمانم به تراکتور نرفتم اما برای امسال می‌خواستم در تهران بازی کنم دخترم بزرگ شده و می‌خواستم در تهران به مدرسه برود از سویی دیگر چه کسی است که پیشنهاد استقلال را قبول نکند امسال سال جام جهانی و سال سخت فوتبالی است و به ریسک آن می‌ارزید که استقلال را انتخاب کنم.

اصغر مدیر روستا سرمربی سابق شهرداری تبریز از تو گله‌مند بود و در مصاحبه‌هایش گفته بود که در دو بازی رفت و برگشت مقابل تراکتور‌سازی در فصل گذشته مخصوصا بازی نکردی اکنون که با استقلال قرارداد بستی این شائبه بوجود آمده که از قبل با امیر قلعه‌نویی هماهنگ بوده‌ای.

اتفاقا من در بازی رفت مقابل تراکتور‌سازی بازی کردم و یکی از بهترین بازی‌هایم را انجام دادم. اگر امیر قلعه‌نویی می‌خواست چنین کارهایی کند ۵ قهرمانی نمی‌آورد. خدا به هر کسی عزت نمی‌دهد. کسی که این همه مقام دارد دل بزرگی هم دارد. من، هم در استقلال و هم در پرسپولیس بازی کردم و نیازی به چنین کارهایی ندارم. سال گذشته هم از استقلال پیشنهاد داشتم، کسی دست به چنین کارهایی می‌زند که تازه به این فوتبال آمده باشد .اصلا من مقابل تراکتورسازی بازی نکردم مگر تیم شهرداری تبریز دیگر بازیکن نداشت و فقط من بودم که مانع قهرمانی این تیم شدم؟کسانیکه چنین حرف‌هایی می‌زنند اگر می‌توانند به یک بازیکن بگویند بازی نکن می‌خواهم ببینم در آن شرایط می‌توانند یک تیم را هشتم جدول کنند. آقای مدیرروستا بعد از بازی با پرسپولیس هم گفت من توپ را مخصوصا به هوا زدم .نکند قرار بوده من به پرسپولیس هم بروم؟ مردم من را می‌شناسند بازیکن تازه به دوران رسیده‌ای نیستم.

تو هم در استقلال بازی کردی هم پرسپولیس فکر نمی‌کنی هواداران استقلال استقبال خوبی از تو نداشته باشند؟

اتفاقا تا امروز با وجودی که هم در استقلال و هم پرسپولیس بازی کردم کوچکترین بی‌احترامی به من نشده است، حتی روز گذشته که از جاده می‌آمدم پرسپولیسی‌ها هم از اینکه من استقلال را انتخاب کردم خوشحال بودند و می‌گفتند باید در چنین تیم‌هایی بازی کنم. خدا را شکر که تابحال از سوی هیچ هواداری بی‌احترامی ندیده‌ام.

امیرقلعه‌نویی قرار است در چه پستی از تو استفاده کند؟

قرار است هافبک نفوذی باشم.

یعنی قرار است جای چه کسی را بگیری؟

قرار نیست جای کسی را بگیرم. فوتبال در هر تیمی رقابت است در تیم شهرداری تبریز هم که بودم بازیکنی هم پست خودم بود و اگر در یک مسابقه بد بازی می‌کردم می‌باید از ترکیب بیرون می‌آمدم. تیم بزرگی مثل استقلال محل رقابت است من تمام سعی و تلاش خود را می‌کنم و از اینکه به استقلال و تیم خودم بازگشتم خوشحالم من خاطرات خوبی با این تیم داشتم و حتی یک سال زمان سرمربی‌گری مرفاوی بهترین گل زن تیم شدم و از همین تیم لژیونر شدم امیدوارم بتوانم امسال این خاطرات خوب را زنده کنم.

چه شماره پیراهنی را انتخاب کردی؟

هنوز شماره‌ای انتخاب نکرده‌ام. نمی‌دانم چرا برخی از روزنامه‌ها بابت شماره پیراهن حاشیه‌سازی کرده‌اند در صورتیکه من نه به خاطر پول به استقلال آمدم نه شماره فقط می‌خواهم در سالی که سال جام‌جهانی است خودم را نشان دهم.

ن.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قیمت خودرو
  • لیموزین